۶۵۰۰ مسافر طی طرح نوروزی از مبدا ملایر به سایر نقاط کشور اعزام شدند

رئیس اداره راهداری شهرستان ملایر گفت: در طرح نوروزی امسال مجموعاً ۶۵۸۳ مسافر با استفاده از ناوگان حملونقل در قالب ۵۶۳ سفر از مبدأ ملایر به سراسر کشور جابجا شدهاند
به گزارش پایگاه خبریروایتپرس، هاشم اسکندریان صبح امروز در حلیه بازدید از محورهای شهرستان اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا ۱۲ فروردین، ۶۵۸۳ مسافر با ۵۶۳ سفر از ملایر به نقاط مختلف کشور اعزام شدهاند.وی ادامه داد: آمادگی کامل مجتمعهای خدماتی رفاهی، صدور ۴۳۸ فقره معاینه فنی خودروهای سنگین و اجرای اقدامات متعدد راهداری برای ارتقای ایمنی راهها از اقداماتی است که در این حوزه انجام شده است.
رئیس اداره راهداری شهرستان ملایر گفت: در طرح نوروزی امسال مجموعاً ۶۵۸۳ مسافر با استفاده از ناوگان حملونقل عمومی اتوبوس، مینیبوس و سواری از مبدأ ملایر به سراسر کشور جابجا شدهاند.️وی افزود: ۱۲ باب مجتمع خدماتی و رفاهی و چهار باب راهدارخانه به صورت مستمر آماده ارائه خدمات به مسافران هستند و این مراکز نقش مؤثری در کاهش تصادفات جادهای ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان دارند.
اسکندریان تصریح کرد: تعداد ۴۳۸ فقره معاینه فنی برای خودروهای سنگین صادر شده و مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین با دو ساعت افزایش، از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب فعال بوده تا به رانندگان خدماترسانی کند.️
وی در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه راهداری اقداماتی نظیر تعمیر و نگهداری ۲ کیلومتر حفاظ میانی و کناری، راهاندازی مجدد ۲۲۰ پایه روشنایی، اصلاح و ایمنسازی ۶ تقاطع روستایی، خطکشی راهها، نصب بیش از ۳۴۰۰ علائم اخطاری و راهنمای سفر، لکهگیری و شانهسازی راهها، و پاکسازی بیش از ۲۰ کیلومتر از حاشیه نیوجرسیها انجام شده است.